Multijob Loading Code


لطفاً اسپیکرهای کامپیوتر خود را روشن نمایید.

Multijob Loading Code

تالش موزیک

تالش موزیک
موسیقی تالش.تالش موزیک.موسیقی شاد تالشی.

**با سلام ،برای ورود به هر بخش روی تصویر مورد نظر کلیک کنید**

حسین صباعی

تک آهنگهای تالشی              آلبوم درماج

Leyla Aliyeva                     استاد حمیدی(تک آهنگ)

ترانه های بیکلام تالشی       تک آهنگهای تالشی-2

تک آهنگ(تالش گشتاسبی)    سهراب ظهیری                         

 

تک آهنگ های تالشی          Esmayil Safarov

 

آلبوم قشنگه تالش               Sarvar Qasimov

 

  موسیقی تالش3-2               آلبوم نیایش تالشی-3

 

موسیقی تالش2-2                موسیقی تالش3-1

 

مولودی خوانی                       Rahim Huseynov    

 

وطن                                     Memedov(سری دوم)

 

  پره سر بکس                       Amid Qasimov

محمد حسینی                      Ali Naser

آلبوم آوای تالش                    Eshrefov

Ringtone                              روح انگیز میرزایی

خله-هله                               طنز شورای عنبران

رپ چای باغ                           آلبوم دویر آویر

Zamone ve Xarobe               آلبوم قشنگه یار

آلبوم مولوم                            آلبوم چمه تالش

آلبوم گوله تا                           آلبوم تالشه برا

آلبوم گِشه                             حق پرست

رحیم قاسمی                        رقص و شادمانی

Mc Talish                              زرنا(سرنا)

شهرام شایان                        صمد تالشی

قسمت خانی                         تالشه لله

Memedov                              میخانه

نیایش تالشی                         آلبوم هفت آهنگ

موسیقی تالش1-1                  هادی حمیدی

Semed Tolishi.2                        گوله تا-قشنگه یار

نیایش تالشی2                        دستون تالشی  

دکلمه های تالشی                  آلبوم تاتی زبون

موسیقی تالش1-2                   موسیقی تالش2-1



نظرات شما عزیزان:

عانبا نیژ
ساعت13:08---15 آذر 1394
شمه داستون ندیژو همیشه تالش وتالشون زنده ببون

احمدرضا خلیل پور
ساعت10:53---28 شهريور 1394
کار تالشی را خیلی دوست دارم اساتم تالشم هر جاایران باشم به تالش تالش بودنم افتخار میکنم وتعصب خاصی به تالش دارم وعاشق آهنگهایی شهرام شایان هستم واز دوستای صمیمی منه همیشه هم براش آروزی موفقیعت دارم واز شما هم تشکر ویژه دارم ازاین کار هشنگتون

احمدرضا خلیل پور
ساعت10:52---28 شهريور 1394
کار تالشی را خیلی دوست دارم اساتم تالشم هر جاایران باشم به تالش تالش بودنم افتخار میکنم وتعصب خاصی به تالش دارم وعاشق آهنگهایی شهرام شایان هستم واز دوستای صمیمی منه همیشه هم براش آروزی موفقیعت دارم واز شما هم تشکر ویژه دارم ازاین کار هشنگتون
پاسخ:عشته موحبتی قوربن.سغ ببی


احمدرضا خلیل پور
ساعت10:40---28 شهريور 1394
کار تالشی خیلی دوست دارم اسالتم دوسش دارم هر جاایران باشم به تالش تالش بودنم افتخار میکنم وتعصب خاص دارم وعاشق آهنگهایی شهرام هستم واز دوستای صمیمی منه همیشه هم براش آروزی موفقیعت دارم در تمام مراحل زندگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :